Verzenden & retourneren

Uw bestelling wordt met de grootste zorg behandeld en de volgende werkdag naar u verzonden.


Kan ik de status van mijn bestelling zien?

Na uw bestelling ontvangt u direct een bevestiging. Als de status van uw bestelling wijzigt ontvangt u hier automatisch bericht van. Tevens is de status terug te vinden nadat u inlogt op onze website.
 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit is mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op via ons contact formulier op onze website. Uw annulering en de terugbetaling van het aankoopbedrag wordt dan zo snel mogelijk verwerkt.


Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@duurzame-ledverlichting.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Is het artikel op voorraad en wat is de levertijd?

Alle artikelen worden uit voorraad geleverd. Mocht een artikel tijdelijk niet op voorraad zijn, dan staat dit bij het betreffende artikel aangegeven. Als het artikel op voorraad is wordt de bestelling binnen 24 uur verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren 1 vast bedrag voor elke bestelling, namelijk € 2,95. Zo houden wij het voor u transparant. 

Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?

Dit is mogelijk. Tijdens het bestellen heeft u de mogelijkheid om een ander aflever adres in te vullen.
 

Ik heb een verkeerd / beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons contact formulier op onze website. U krijgt dan van ons de informatie om het artikel retour te kunnen sturen. Uiteraard zijn deze kosten voor onze rekening.
 

Ik heb een klacht, wat nu?

Als u een klacht heeft verzoeken wij u om zo snel mogelijk contact op te nemen via ons contact formulier. U ontvangt binnen 48 uur een antwoord om uw klacht naar tevredenheid op te kunnen lossen.